Saturday, September 26, 2015

پرده نمایش برقی

پرده نمایش برقی

motorized screen
پرده نمایش برقی
انواع سایزهای پرده نمایش سقفی برقی ریموت دار

پرده نمایش برقی 1.5*1.5

پرده نمایش برقی 1.8*1.8

پرده نمایش برقی 2*2

پرده نمایش برقی 2.5*2.5

پرده نمایش برقی 3*3

پرده نمایش برقی 3*4

پرده نمایش برقی 5*5

پرده نمایش برقی 4*6

در مورد پرده هاي نمايش برقي ريموت دار لازم به ذکر است که علاوه بر پارچه، کيفيت موتور در قيمت پرده نمايش تاثير به سزايي دارد که در دو مدل زير ارائه ميگردند:
موتورهاي پرده‎هاي نمايش فايبرگلاس تويوببلار ( همانند موتور کرکره برقي) مستحکم مي باشندکه اين موضوع در مورد پرده هاي بزرگتر از 2.5×2.5 بسیارحائز اهميت است. ماشين هاي اداري اسپرت فقط برند اسکوپ با موتورهاي تويوبلار را عرضه مي نمايد که مي باشد.
در سوي ديگر، پرده هاي نمايش رفلکتا به دليل ارزاني در بازار ارائه مي گردند در حالي که موتورهاي آنها، موتور معمولي سنکرون مي باشد که یا در دو طرف پرده نمایش و یا یک موتور سنکرون در وسط پرده نمايش قرار ميگيرد و احتمال بروز خطا به دليل همزمان کار نکردن موتورهاي پرده‎هاي نمايش و یا ضعیف عمل کردن یک موتور سنکرون در هنگام کار با ريموت کنترل وجود دارد. همچنين موتور پرده هاي نمايش رفلکتا بسيار ضعيف بوده و فقط در سايزهاي کمتر از 2.5×2.5 پاسخگو مي باشد.
متاسفانه بعضی همکاران در صنف ماشين‎های اداری برای سود دهی بيشتر، مارک‎های نامرغوب ديگر به مشتريان عرضه می‎کنند که از کيفيت بسيار پايينی برخوردار است. ماشين‏‎های اداری اسپرت برای جلب رضايت مشتريان، يکسال گارانتی تعمير و تعويض بدون قید و شرط برای تمامی پرده‎‏های نمايش اسکوپ در نظر گرفته است.
پرده تمایش برقی
پرده تمایش برقی

No comments:

Post a Comment