Saturday, September 26, 2015

برد هوشمند میکرونیتس Micronits

برد هوشمند میکرونیتس Micronits

برد هوشمند ميکرونيتس Micronits به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از قلم الکتریکی یا ماژيک و یا حتی با نوک انگشت خود از برد هوشمند استفاده نمایند. این برد ها برای محیط هایی از جمله مدارس، محیط های کاری، دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و برای مصارف تبلیغاتی و نمایشگاهی طراحی شده اند.
برد هوشمند میکرونیتس Micronits
برد هوشمند میکرونیتس Micronits
برد هوشمند Micronits با ابعاد 82 اینچ در دو سری PN و PE نسل جدید تخته وایت برد هوشمند دارای ویژگی به ترتیب دو کاربر همزمان و ده کاربر همزمان که هر دو سری دارای سه قلم به همراه یک قلم آنتی می باشند که محصول مشترک ایران و تایوان و برای مدارس ایران بومی سازس شده است. این بردهای هوشمند درای تکنولوژس لمسی IR میباشد که سختی کار با تکنولوژی مگنت که در آن کاربر می بایست از قلم مخصوص استفاده نماید را حذف نموده است. برد هوشمند میکرونیتس داری صفحه ای کاملا مقاوم، ضد ضربه، ضد آب، ضد خش و ساییدگی، ضد حرارت و نسوز، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، ضد لک گرفتگی و  ضد رنگ پذیری می باشد. این سیستم پیشرفته با قابلیتهای ویژه نرم افزاری و خاصیت سخت افزاری حساس به تماس دست باعث افزایش چشمگیر سطح کیفی آموزش و سمینارها را شده است.
این برد از طریق کابل USB ارتباط با کامپیوتر را برای شما امکان پذیر می سازد و همچنین امکان ایجاد صفحات کاری نامحدود را برای شما فراهم می سازد. عدم نیاز به پاک کردن صفحه پر شده و امکان ذخیره فایلهای ایجاد شده به فرمتهای JPEG ، PDF ، HTML وPOWER POINT از دیگر ویژگی های این دستگاه محسوب می شود. این برد قابلیت های دیگری هم دارد از جمله امکان تایپ با کیبورد مجازی روی سطح برد ، نرم افزار OCR و قابلیت تبدیل دست نوشته های لاتین به فونت های ویندوز. همچنین دارای 3 سال گارانتی قطعات الکترونیکی و  خدمات پس از فروش نامحدود از دیگر ویژگی های این برد هوشمند می باشد.
تعداد کاربر همزمان 2 کاربر
ابعاد صفحه نمایش 82 اینچ
تکنولوژی لمسی IR
جنس صفحه برد هوشمند روکش نانو با قابلیت نوشتن ماژیک معمولی
ابزار نوشتن انگشت، قلم و ماژیک
منبع تغذیه برق USB
رابط از طریق USB2 , USB3
سرعت مکان نما 12 متر بر ثانیه
خاصیت ضد نویز قابلیت استفاده در آفتاب
سرعت مکان نما 128 نقطه درثانیه
نسبت سرعت نوشتن 8 میلی ثانیه
رزولوشن 8000*8000
کالیبراسیون 4 و 16 نقطه ای
نسبت تصویر 4:3
جریان کار کمتر از 200 میلی آمپر
ولتاژ کار 4.7 تا 5 ولت
وزن برد هوشمند 24 کیلو گرم
گواهینامه ISo14001 – ISO9001 – ROHS – FC
مدت گارانتی 3 سال گارانتی
خدمات پس از فروش نا محدود

No comments:

Post a Comment